%2F2a52249ed2a532d.jpg&w=640&q=75)
%2F2a52249ed2a532d.jpg&w=640&q=75)
Song
·
2 mins 30 secs
·
Jun 15, 2026
یا بیا باهام درد و دل کن
یا منو تنهایی ول کن
غمتم واسم قشنگه
تو به جا من زندگی کن
-بیا شاید خوب شه زخمام
من که خیلی وقته تنهام
میخواد با تو صبح شه شبام
کاشکی بودی پیشم الان
-تیکه پاره
افتادم یه گوشه ی این اتاقه
فکر میکردم رفیقیم من ساده
توو آسمون ندارم یه ستاره
-گرده زمین
یه دوری بزنی باز پیش منی
همیشه میگفتم بهت توو حال بدیم
میدونم میای ولی میشه نری
-تیکه پاره
افتادم یه گوشه ی این اتاقه
فکر میکردم رفیقیم من ساده
توو آسمون ندارم یه ستاره
-گرده زمین
یه دوری بزنی باز پیش منی
همیشه میگفتم بهت توو حال بدیم
میدونم میای ولی میشه نری
-یا بیا باهام درد و دل کن
یا منو تنهایی ول کن
غمتم واسم قشنگه
تو به جا من زندگی کن
-یا بیا باهام درد و دل کن
یا منو تنهایی ول کن
غمتم واسم قشنگه
تو به جا من زندگی کن